Reklama na pivo Carlsberg:
http://www.youtube.com/watch?v=RS3iB47nQ6E#t=98
Reklama na čokoládu Figaro:
http://www.youtube.com/watch?v=IUlfMx9eKgE#t=116
Slováci sa opäť zmohli len na okopírovanie dobrého vtipu nedbajúc na to, že opakovaný vtip už nie je vtip.
Profesionálni kreativci mali tento vtip posunúť aspoň o kúsok ďalej.
Napríklad sympatická Rómka prichádzajúca medzi holohlavých nacistov by zareagovala s milým úsmevom - jéééj, veď tento vtip poznám z internetu (alternatívne by mohlo ísť aj o Maďarku, ktorej maďarské slová by tlmočili slovenské titulky). Potom by ju tetovaní skinheadi s pravoslávnymi dvojkrížmi na prsiach (prekvapivo) zmlátili palicami a na zemi ešte dokopali kanadami do hlavy.
Nasledoval by krátky záber z tlačovky ministra vnútra, ktorý by oznámil verejnosti niekoľko vyšetrovacích policajných verzií - od samozranenia a krivého svedectva až po zahraničné sprisahanie proti našej mladej republike.
Na záver by bol záber na premiéra Fica vo vojenskej uniforme, ako v družnej debate s policajtmi chystá prepad cigánskej osady, aby nás slušných ľudí ochránil pred neprispôsobivými občanmi.
Takýto predvolebný klip - spolu so skutočnosťou, že Kotleba pre vek ešte nemôže kandidovať - by zaručene Róberta Fica urobil prezidentom Slovenskej republiky už v prvom kole volieb.
Teraz som si uvedomil, že som pokazil pôvodný pekný vtip s happyendom.
Námet klipu, ktorý som vymyslel nie je vtip, ale smutná realita.
Vtipné je len to, čo je nemožne absurdné.
Napríklad, že komunista alebo fašista môže byť dobrý človek...